خريد سايت

خريد سايت
 

طراحي سايت شركتي

طراحي سايت شركتي فرآيند ايجاد يك سايت براي يك شركت يا سازمان است. يك طراحي سايت شركتي مي تواند براي اهداف مختلفي از جمله ارائه اطلاعات در مورد شركت، محصولات يا خدمات آن، ايجاد سرنخ و فروش محصولات يا خدمات استفاده شود. هنگام خريد سايت شركتي، توجه به موارد زير مهم است:

1- مخاطب هدف:

مخاطب هدف در طراحي سايت شركتي گروهي از افراد هستند كه سايت شركتي براي آنها طراحي شده است. درك مخاطب هدف شما براي طراحي سايت شركتي موثر كه نيازها و خواسته هاي آنها را برآورده كند، ضروري است. در اينجا چند نكته براي شناسايي مخاطب هدف شما آورده شده است:

  • به صنعت خود فكر كنيد. چه نوع مشترياني را جذب مي كنيد؟
  • به محصولات يا خدمات خود فكر كنيد. چه كسي از آنها سود مي برد؟
  • به رقباي خود فكر كنيد. آنها به چه كسي بازاريابي مي كنند؟

ادامه مطلب:


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ ] [ ۱۲:۰۶:۱۸ ] [ بهار ] [ نظرات (0) ]

طراحي سايت شركتي

طراحي سايت شركتي فرآيند ايجاد يك سايت براي يك شركت يا سازمان است. يك طراحي سايت شركتي مي تواند براي اهداف مختلفي از جمله ارائه اطلاعات در مورد شركت، محصولات يا خدمات آن، ايجاد سرنخ و فروش محصولات يا خدمات استفاده شود. هنگام خريد سايت شركتي، توجه به موارد زير مهم است:

1- مخاطب هدف:

مخاطب هدف در طراحي سايت شركتي گروهي از افراد هستند كه سايت شركتي براي آنها طراحي شده است. درك مخاطب هدف شما براي طراحي سايت شركتي موثر كه نيازها و خواسته هاي آنها را برآورده كند، ضروري است. در اينجا چند نكته براي شناسايي مخاطب هدف شما آورده شده است:

  • به صنعت خود فكر كنيد. چه نوع مشترياني را جذب مي كنيد؟
  • به محصولات يا خدمات خود فكر كنيد. چه كسي از آنها سود مي برد؟
  • به رقباي خود فكر كنيد. آنها به چه كسي بازاريابي مي كنند؟

ادامه مطلب:


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ ] [ ۱۲:۰۶:۱۶ ] [ بهار ] [ نظرات (0) ]

طراحي سايت دو زبانه و چند زبانه چيست؟

طراحي سايت دو زبانه و چند زبانه به فرآيند ايجاد وب سايتي گفته مي ‌شود كه محتواي آن به دو يا چند زبان مختلف قابل ارائه باشد. طراحي سايت دو زبانه و چند زبانه براي مخاطبان بين المللي و يا براي افرادي كه به زبان هاي مختلف صحبت مي كنند، مفيد و كاربردي است.

مزاياي طراحي سايت دو زبانه و چند زبانه

افزايش مخاطبان:

با ارائه محتواي وب سايت به زبان هاي مختلف، مي توانيد مخاطبان خود را به طور قابل توجهي افزايش دهيد و به افراد بيشتري در سراسر جهان دسترسي پيدا كنيد. اين امر به ويژه براي كسب و كارهايي كه به دنبال گسترش فعاليت خود به بازارهاي بين المللي هستند، مفيد و كاربردي است.

بهبود سئو:

موتورهاي جستجو مانند گوگل، طراحي سايت دو زبانه و چند زبانه را به دليل ارائه محتواي متنوع و مفيد، رتبه بندي بهتري مي دهند. اين امر مي تواند به افزايش ترافيك ارگانيك وب سايت شما و جذب بازديدكنندگان بيشتر از طريق موتورهاي جستجو كمك كند.

ادامه مطلب:


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ ] [ ۰۸:۵۵:۱۷ ] [ بهار ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب